Considerations To Know About واردات کالا از چین

Wiki Article

به این ترتیب ، شما می توانید با خیال راحتی محصول خود را بازاریابی کنید.

برای پیدا کردن بهترین نوع کالا موردنیاز خود می‌توانید با افراد باتجربه و متخصص در این زمینه مشورت کنید تا شما در یافتن محصول موردنظر همراهی کنند.

برای واردات از چین و دبی بدون گمرک با کمترین هزینه و در کمترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۲۱۸۸۸۵۲۰۱۳- ۰۹۱۹۴۷۰۶۰۳۵

سهم بالایی از واردات ایران به چین اختصاص پیدا می‌کند و در میان کالاهای وارداتی، بیشترین حجم دلاری واردات به خودرو اختصاص پیدا می‌کند. پس از ماشین دومین محصول پرطرفدار قطعات جانبی و لوازم یدکی خودرو و وسایل نقلیه است. این دو دسته را که کنار بگذاریم و از دید بازاری به واردات چین نگاه کنیم می‌بینیم که موبایل و لوازم جانبی موبایل در لیست کالاهای وارداتی از چین بسیار پرطرفدار است.

 همچنین این نوع خرید هزینه های شما را کاهش می دهد و در نتیجه بر میزان سود دهی شما می‌ افزاید.

یکی از ابزارهای توسعه تجارت خارجی، تسهیل تبادلات مالی است، در گذشته دولت بابت فروش نفت و تجارت بخش دولتی برای معاملات خود راه‌هایی در نظر گرفته بود اما در این بخش به بخش خصوصی کم توجهی شده بود.

get more info هزینه های داخلی گمرک برای کالاهای مختلف بر اساس موارد زیر تعیین می شود:

این شرکت همچنین در حوزه های دیگر نیز به مردم خدمت رسانی می کند. به نحوی که به بیش از هزاران شخص و شرکت در راستای خرید کالا از دبی و همچنین ترخیص کالا از گمرگ کمک می کند.

مطمئن شوید که در مورد محصولات قانونی که می توان به کشور وارد کرد ، اطلاعات کافی را دارید.

بنابراین میزان قابل توجهی از کفش های موجود در بازار را کفش ها و پاپوش های چینی تشکیل می دهند.

همکاران مستقر در دفاتر گوانگجو، این توانایی را دارند تا اعتبار تولیدکنندگان و فروشندگان چینی را با دریافت اطلاعات از اتاق بازرگانی و اتاق صنعت و معدن چین کاملا بررسی نمایند.

تجربه ثابت کرده که در کشور چین فروشندگان عاشق مشتریانی هستند که در باره یک کالا بسیار هیجان زده می شوند. هیجان برای آنها به این معنا است که می توانند قیمت کالای خود را بیش از آنچه که هست افزایش دهند.

چین یکی از کشورهایی است که بیشترین آمار تولید را به خود اختصاص داده

این روش مزایا و معایب خود را دارد. اما بهترین مزیت آن این است که کیفیت محصول را از نزدیک مشاهده می کنید. البته باز هم سود جویانی هستند که نمونه با کیفیت معرفی کنند اما جنس نامرغوب تحویل مشتری دهند.

Report this wiki page